Vytvořit
poptávku

Call Centrum255 787 888

 
 
ico
 

Garance sněhu

S naší garancí sněhu vás obleva na horách nezaskočí

Pořiďte si zimní dovolenou s jistotou lyžování. Ve spolupráci s CK NEV-DAMA vám garantujeme možnost zrušit pobyt bez jakýchkoli stornopoplatků v případě, že v lyžařském středisku nebude v daném období v provozu minimálně 50 % sjezdových tratí.

Jak získat garanci sněhu?

1. Vyberte si z více než 300 ubytovacích zařízení s ikonkou „garance sněhu“.
2. Pokud před vaší dovolenou nebudou dobré sněhové podmínky, informujte nás, že chcete uplatnit garanci sněhu.
3. Vaši žádost posoudíme a dáme vám vědět, zda máte na bezplatné zrušení zájezdu nárok.

 

Na co se nejčastěji ptáte

Za jakých podmínek můžu bezplatně zrušit zájezd díky garanci sněhu?

Možnost zrušit zájezd nastává v případě, že v lyžařském středisku, ve kterém se nachází vybrané ubytování, nebude k rozhodnému dni reálný předpoklad (dle aktuální klimatické situace či na základě prohlášení provozovatele příslušných přepravních zařízení a sjezdových tratí) pro provoz minimálně 50 % délky sjezdových tratí. Nárok nelze uplatnit zpětně v případě, že důvodem omezení provozu pod rozhodnou hranici byl zásah vyšší moci, např. předem neočekávané extrémní klimatické jevy.

Co znamená pojem rozhodný den?

Rozhodným dnem se rozumí první den platnosti skipasu zahrnutého v ceně zájezdu či, u zájezdů bez skipasu, druhý den pobytu.

K jakým zájezdům se vztahuje garance sněhu?

Nabídka se vztahuje pouze k předvánočním zájezdům s posledním dnem pobytu nejpozději 23. prosince 2021 a k „jarním“ zájezdům s prvním dnem pobytu 19. března 2022 a později. Garance sněhu se nevztahuje na zájezdy v ledovcových italských střediscích Cervinia/Zermatt, Tonale/Ponte di Legno a Val Senales/Schnalstal s posledním dnem pobytu do 28. listopadu 2021 a po 10. dubnu 2022.

Do kdy musím zájezd nejpozději zrušit?

Zrušení zájezdu bez stornopoplatků v rámci garance sněhu je možné nejdříve 4 a nejpozději 3 dny před prvním dnem pobytu.

Mohou zájezd zrušit jen některé osoby z rodiny/skupiny?

Podmínkou zrušení zájezdu bez storno poplatků v rámci garance sněhu je storno všech osob v rámci jedné ubytovací jednotky (např. apartmánu či pokoje).

Kde si mám ověřit údaj o délce sjezdovek?

Garance sněhu je uplatnitelná pouze dle údajů v aktuálním katalogu - údaje o délce sjezdovek a přepravních zařízení udávaná v katalogu se nemusejí shodovat s oficiálními údaji střediska. V případě rozporu údajů prezentovaných lyžařskými středisky o délce sjezdovek a údajů prezentovaných v aktuálním katalogu mají přednost údaje prezentované v katalogu.​

Budete mě o možnosti uplatnit garanci sněhu sami informovat?

Pokud máte zájem uplatnit garanci sněhu, informujte nás a my posoudíme, zda máte na bezplatné zrušení zájezdu nárok. Neabsolvování zájezdu bez předchozího informování o uplatnění garance sněhu nezakládá právo na bezplatné stornování zájezdu.

Při výběru zájezdu hledejte ikonku GARANCE SNĚHU

Vyhledat zájezdy